Počet položek: 0 0,- CZK

Jak nakupovat

Výběr zboží z katalogu

Zboží, které nabízí náš obchod, si můžete prohlédnout v katalogu na našich stránkách. Hlavní stránka obchodu obsahuje informace o sortimentu, který u nás můžete zakoupit, spolu s odkazy do jednotlivých podkategorií.  V každé podkategorii pak můžete listovat seznamem produktů a vybrat si vhodné provedení a barvu. Detailní informace o zvoleném produktu získáte kliknutím na obrázek produktu nebo odkaz "Detail produktu". Některé vlasové produkty jsou nabízeny v několika různých délkách. Všechny vybrané produkty můžete vkládat do Vašeho nákupního košíku, jehož aktuální obsah můžete vidět v bloku v pravém sloupci stránky. Kliknutím na malou šipku v záhlaví tohoto bloku můžete přepínat mezi zobrazením celkové hodnoty zboží v košíku a zobrazením všech vložených položek.

Práce s košíkem

Po ukončení výběru zboží (nebo i v jeho průběhu) můžete upravit svůj výběr a počet kusů jednotlivých položek v košíku. Jestliže upravíte počet jednotlivých položek ve sloupci "Množství" nebo odstraníte zboží zatržením příslušné volby ve sloupci "Odstranit", přepočítá se celková cena zboží stiskem tlačítka "Aktualizovat košík". Tlačítko "Pokračovat v nakupování" Vás zavede opět na hlavní stránku katalogu zboží. Pokud jste se svým výběrem zboží spokojeni, můžete přejít k pokladně.

Pokladna

Pokladna slouží k vyplnění všech údajů potřebných k dokončení Vaší objednávky. Vyplňte prosím své dodací a fakturační údaje. Pole označená hvězdičkou jsou povinná a bez jejich vyplnění není možné objednávku dokončit.  Dále zvolte způsob dopravy a platební metodu. Zobrazí se vám výběr variant dopravy (Česká pošta, osobní odběr, případně další možnosti), stiskněte prosím tlačítko "Klikněte pro výpočet poštovného". Platba dobírkou je možná jen na doručovací adresu v České republice. Při platbě převodem na účet v České republice použijte číslo účtu 2900303567/2010.

Platba kartou:

Co se děje po objednání 

Pokud je všechno Vámi objednané zboží skladem, bude během jednoho pracovního dne připraveno k expedici. Pokud některá z objednaných položek není skladem, bude doobjednána u některého z našich dodavatelů a zpravidla je k dispozici během sedmi dní. Expedice probíhá následující pracovní den po kompletaci objednávky (při platbě dobírkou) nebo po obdržení platby na náš bankovní účet (při platbě převodem). Pokud si chcete zboží vyzvednout osobně, domluvte si prosím schůzku na tel. čísle 604756326  nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.. Pokud jste si u nás zřídili uživatelský účet, můžete stav vyřizování své objednávky sledovat ve Vašem uživatelském profilu. Tam také najdete informace o Vašich předchozích objednávkách. Zboží z Vaší předchozí objednávky můžete snadno vložit znovu do košíku stiskem tlačítka "Objednat znovu" na kartě "objednávky". O důležitých událostech v průběhu vyřizování Vaší objednávky budete informováni také e-mailem na adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři.

Nákup ze Slovenska 

Zboží zasíláme i do ciziny a speciálně pro naše Slovenské zákazníky jsme se snažili nákup maximálně zjednodušit. Slovenští zákazníci mohou platit přímo v euro na náš účet u FIO banky a tedy se bude jednat o klasický tuzemský převod v rámci dvou slovenských účtů (nepůjde o zahraniční platbu). Stačí vyplnit objednávku, odeslat ji a poté obdržíte e-mail potvrzující Váš nákup, kde je uvedeno číslo účtu na Slovensku i zkonvertovaná částka v euro. Je nicméně nutné platit zboží dopředu převodem na účet nebo platební kartou, zboží do zahraničí na dobírku nezasíláme.

Přejeme Vám příjemné nakupování perfektvlasy.cz !

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace